mandag 12. november 2012

Mat Mat Mat

Et lite livstegn..
Blir lite bloggings i eksamenstiden.
 
 
Men her et litt mat!
Har forrandret litt på kosten den siste uken,ikke noe stort, bare litt mindre karbs og litt mer proteiner.
 
Frokost
 



 
Lunsj
 
 
Middag
 


 
 
 
Karbonadekjøttdeig, torsk, kylling, tunfisk, brokkoli, paprika, salat, tomat & agurk.
Fiber & proteiner.
I tillegg har det gårr en del mager kesam & cottage chees.
 
 
i å med at kosten er tilpasset meg og jeg har økt inntaket av proteiner og fiber når jeg har kuttet ut noe annet så har jeg ikke lidd noen nød ;) Har heller hatt mer mat på fate enn mindre.
Det er bestandig lurt å få noen til å sette opp dietkost etter ditt behov om du skal på diett!
 
 
Nå skal vi suse ut. Sebastian skal i barnehage og jeg skal ned på punktum å finne showantrekk til i morgen ;) Husk moteshowet :)
 

 


2 kommentarer:

Renata sa...

Nam! Nu e æ sulten :) her hjemme e både æ, mannen og Loke avhengi av cottage cheese... Loke vil gjerne ha det til frokost OG kvelds nå, med litt youghurt på :) planen og tipsene som du satt til mæ fungerer, nå bare fått trent mer :)

Muffylove sa...

Cc e genialt og bare sunt! Hiv innpå :) Godt å høre. Si ifra om det e nåt mer æ kan hjelpe med :)
Klem