onsdag 5. mars 2014

En ære!

 
 
Vet du..
 
Om du engang havner i et forhold,
med en som har barn..
 
 
 
Og denne kvinnen eller mannen
lar nettopp deg ta del i sitt barns liv.
 
DA bør du være meget klar over hvor himmla privilegert du er!
Over hvilken stor ære det er at nettopp DU får lov til å komme inn i dette fantastiske lille vesenets liv
 
Det var en gang en som sa til meg at det å bli ilag med noen som hadde barn fra før var helt uaktuelt, for det at personen hadde barn var bare som en klamp om foten å ren plage.
Kom aldri til å skje.
 
Vel..
ditt tap.
 
Som alenemor har jeg en million bekymringer når det kommer til Sebastian.
Spørsmål som om jeg gjør en god nok jobb, er jeg streng nok, er jeg for streng?
Vil han bli kriminell?
Vil han bli lykkelig? Savner han pappaen sin mye?
Gjør jeg rett eller gjør jeg feil??
 
 
 
Så når jeg fikk meg kjæreste, tokk det tid før jeg ville at han skulle møte Sebastian.
For jeg vet hvor lett det er for en liten gutt og bli glad i noen.
Hvor lett han binder seg og blir vandt.
Sebastian er meget glad i Z. Det ble han vel i det øyeblikket han møtte han.  ♥
 
 
Det å få være en del av et barns liv er en ære.
Det er ikke noe som skal tas for gitt eller som skal kastes vekk.
De husker som en elefant, de forventer og de gleder seg.
Sier du noe, låver du noe, så kan du stole at de husker det!
 
 
 
Ja det å være ilag med en som har barn fra tidligere forhold er en utfordring, det er ikke like enkelt som å bare være to.
Man har mange mange flere hensyn å ta, flere utfordringer.
Det å leve som nyforelsket og i sin egen lille boble er vel egentlig ganske umulig, for i den bobla er det som oftest tre (med mindre vi møtes etter 20..) å den ene vil helst sitte i midten å leke med biler, på armen din mens han roper i øret ditt.
 
 
 
Men i stede for bare en som setter deg høyest, og ser hvor fantastisk du er..
Så får du to  ♥ ♥
 
 
 
Å da er du meget meget rik!
 
 
 
 


Ingen kommentarer: