tirsdag 26. april 2011

Hei!

God morgen!


Sebastian har brukt påsken til å vri litt om på soingen. Så nå er det opp mellom 05 og 06 hver dag. Å han har bestemmt seg for at han skal ha to lurer i løpet av dagen oxo. Herlige greier.

SÅ her sitter jeg da,trøtt som en strømpe.. Far er som vanlig på nattevakt,så vi er alene.
Da kommer min nye venn pukka  godt med!



Pukka te kommer i mange forskjellige smaker. Hittil er min favoritt chamomille & vanilla!

Har klart å friste Morten til å drikke te.
Så han har prøvd seg på denne:


Pukka er en herlig organisk og økologisk te med mange deilige smaker!
Å den er søt i seg selv,så man trenger ikke søtningsstoffer heller! :))


Hjelper hvertfall meg opp om morgenen!

Jeg har kjøpt mine på Life i vadsø. Så oxo at den butikken i tana som selger helsekost hadde et godt utvalg! :)


Ingen kommentarer: