tirsdag 11. september 2012

HjemmeTrim

Hei Hei Hallååå!
 
 
Uka startet med et brak å det er fult kjør fra morgen til kveld.
Jeg liker det men samtiding blir noen ting nedprioriter,bl.a bloggingen.
 
Men treningen henger ennå med ;)
 
Nå har jeg endelig bestemt meg for å flytte treningen ut av stua og inn på senter.
Valget har falt på Friskusen, rett å slett fordi jeg liker folka som jobber der :)
Så fra neste uke så starter jeg der.
Inntil da blir det den vanlige hjemme treningen.
 
En av grunnene til at jeg har bestemt meg for å komme meg ut av stua er jo rett å slett at jeg ikke har vekter til å kunne øke og utfordre meg selv lengere.
Har rett å slett ikke plass til mere utstyr i skapene nå..
 
Men i dag ble det en runde som så slik ut:
 
5 min oppvarming
 
Knebøy m kettlebell 15*3
Utfall med spark 15*3 (hver)
Skulderpress 10*3
Biceps 10*3
Push up 15*3
Sidehev 10*3
 
Mellom hvert sett blir det 15 sit ups & 15 benløft. 
 
Det går fort å gir ok effekt. Så det duger til jeg kommer igang med noe nytt :)
 

 
Note to self.. lukk den j.. skapdøra..
 
Nå er det på tide å ta kveld. I morgen står en ny runde på biblo for tur, har meldt flytting dit.. ;)
 
Ina Kariii
 


Ingen kommentarer: