torsdag 5. mai 2011

fantastisk!! :)

Vi har sovet godt hele natten å fått gode nyheter nå på morrakvisten! Såndt liker man ;)


Har du sett de nye smootisene til barn




Vi har testet ut den med fersken & banan i dag å lillingen var meget fornøyd ;)




Har du forresten sett en så fantastisk fin brødrister før?? :D





Fått i bursdagsgavne fra de beste jentene :*  For så altfor mange år siden..



Den er jo jammen meg et lite stykke kunst i seg selv bare ;)


Nå står litt matte på menyen før jeg ska til byen for å møte Marie,en vennine som bor i Oslo.
Altfor lenge siden sist,så vi har nok en del skravling å ta igjen :))


Ha en fantastisk fredag!


2 kommentarer:

Stine sa...

Heisann :)
Så koselig med kommentar på bloggen min.
Prøvde å publisere HTML koden her slik at det ikke går an å kopiere tekst og bilder fra bloggen din, men HTML koden ble ikke godtatt. Har du en mail som jeg kan nå deg på, så sender jeg koden der istedet. Min mail: stinelervik@gmail.com

Muffylove sa...

Hei :) Sender deg en mail jeg. Å tusen takk for hjelpa! :)