mandag 2. mai 2011

Sløv!

Blitt litt småsløv med bloggingen i det siste,rett å slett fordi tiden ikke strekker til.

Nå er jeg 100% sykemeldt i påvente av operasjon. Så jeg bruker tiden min til å slappe av å lese til matte eksamen som er 25 mai. :S

Var foresten i bryllup i helgen,søskenebarnet mitt Kai giftet seg med sin kjære Kristina :))
Kjempe fint bryllup var det!


Æ gikk for lilla fordi æ har dilla ;)

Seb var oxo med,han styrte verre til klokken ble syv. da måtte han pent gå hjem ;D


Nå skal jeg hente lillingen i barnehagen å gå å handle. Vi skal ha bestemor på middag i dag.
Ovnstekt laks,stekte gønnsaker, poter & hollandise saus står på meyen :)

Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm høres ut som en nyydelig middag!!
Kordan operasjon skal du ha?

Ha en riktig så fin mandag! ;-)

frudidriksen

Muffylove sa...

Hei søta. Middagn smakte kjempe godt. men nu e nu som oftes laks helt himmelsk! Ska opereres for brokk å betennelse på spiserøret.. :P Kjedelie greier. :)