onsdag 25. mai 2011

Ferdig!! :D

Matteeksamen er overstått..
om det gikk bra får vi vel vite etter hvert,nå skal jeg bare nyte at jeg har tatt den å kan lese noe annet en brøk og prosent!

I mårra bærer det til Kirkenes til doktoren. Da skal vi finne ut hvordan de skal få lappet meg sammen så jeg kan begynne å fungere på sikkelig vis ;)
Min beste Marte er sjåffis, i svigers bil ( tusen takk :*)
Å siden lønna har kommet på konto blir det nok litt tid til shopping oxo ;)




Å forresten!




Husk det. ;)

Nå er det vel en ca 6-9 uker til ferie så her gjelds det å gjøre en innsats :)

Vi ønsker vel gjerne noe av dette de fleste av oss...




Kutt ned på børdmat,poteter og pasta,
Hvis du ikke har trent på ettermiddag/kveld så holder det faktisk med litt frukt til kvelds.
Kos deg med måte.
Å tren de store muskelgruppene! ( du kommer ikke langt med push ups alene ;D)

Det skal så lite til å er så absolutt verdt det når du kjenner at du får masse overskudd å ikke minst ser at det hjelper :))


Adios! :)







Ingen kommentarer: