lørdag 2. juli 2011

CavaCava

Ja cava kveld var stor suksess! Kjempe arti kveld med Kjersti og etterhvert flere andre fine jenter!

Åjadda,jentene husker å ta tullebilder :)



Og det var meget stas å komme på opticom i går..
På disken sto en svær sølv skål med masse is i å oppi den lå mange cavaflasker og hvitviner..mm.
Så da var det bare å velge seg en. Å dreven som vi var tok vi den med finest farge ;)
Så fikk vi den i en isbøtte & to glass med til borden,NiCe! :)




Men.. Cavacava hele natta gjor mor til en skrøpelig person i dag. Har vært virkelig virkelig dorlig!!
Jeg som hadde store planer om å male masse masse i dag,det gikk så absolutt ikke. Så da må jeg male dobbelt så mye i morgen.. :S

For mandags morgen klokken 5 blir jeg hentet av taxien,da bærer det til kirkenes for at de endelig skal få operert den brokken.. HURRA!
Skal bli godt å få det gjort,for den blir bare verre og verre.. :p
Eneste skår i gleden er at jeg ikke vet hvordan formen blir etterpå og hvor lenge jeg blir å være dorlig.
Vet at jeg må bruke et spesiellt støtte belte i 6 uker å at jeg ikke får løfte i det hele tatt på 4 uker..
Såe jah joh..


i såfall..
ettermiddagen har (for da klarte jeg endelig å komme meg opp) var vi ute å gikk en liten tur. Var å så i liligheten og på kiwi å handlet litt. Seb sov helt til kiwi å var mer eller mindre i sjokk når han voknet ;)

Is og ny bil bok :)

Morten

Odin The Dog

MammaIna






 Nå er det faktisk kveld på meg.. Skal bli godt å krype inn under dyna. Skal hente med meg en liten varm gutt å sove med..

Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

Kjersti sa...

Takk for en fiiin fredagskveld, var veldig koselig og artig å se bildene:)
Håper det går fint imårn, vi snakkes når du e tilbake.

Fin blogg du har, klemsi