mandag 4. juli 2011

neineinei...

Sto opp 04:20..
Var framme i kirkenes litt over syv..
Fikk beskjed om at jeg skulle inn til operasjon klokken kvart over åtte..
Men da kirurgen kom innom klokken åtte sa han at det var ikke brokk!
Javel å takk for det.

Så det betyr at de tre gangene jeg har vært i kirkenes siden Februar,der det alle tre gangene har blitt meg fortalt at jeg har brokk..
Å der det den siste gangen ble sagt at dette burde jeg bare få operert med engang for det kom ikke til å bli noe bedre...
Det var baaare tull..
Det var rett å slett to litt urefarne unge leger som ikke hadde hatt helt peiling på hva de så etter.. Så derfor var det blitt en feil.
Greit nok at det er en stor "glipp" i maven min,men det er bare musklene som har sklidd fra hverandre..Og hvis jeg hadde hatt mer fett på krppen så hadde man ikke sett dette. Håppsann heisann det gjør vi ingen ting med her i dag..


Kan liksom garangtere at han hadde ikke den beste morran han heller når jeg var ferdi med han..

Såå

Da sitter jeg her. Og må begynne helt på nytt. For all kvalmen og smerten må jo komme av noe,noe er det jo som gjør at magen ikke funker. Og den godeste kirurgen mente at dette var tarmene som fusket å annbefate en tur til tromsø til spesialist der. Jo takk for det..

Tenke seg til..

Jeg har vært tre ganger i kirkenes.. Og utallige ganger her oppe på helsesenteret
Alle gangene har jeg fått beskjed om at jeg har brokk.. Og enda en som bare ble større å større..

Tru hva de engentlig lærer på det legestudiet nå om dagene..



Ingen kommentarer: