torsdag 14. juli 2011

Ahh :)))

Her sitter jegog nyter en bedre kvelds. Har gått i ett i dag og plutselig kom jeg på at jeg ikke har spist siden klokka ett, så da var det på tide med litt mat :)

Har som vanlig lager tunfinsksalat,og siden jeg har lagt ut bilde av det så himmla mange ganger så dropper jeg det i dag ;)
Den består i dag av 1 box tunfisk,litt mais,1 halv paprika, litt salat og en skive ost. Og selvfølgelig salsa! Det ble rett å slett en salat av den som var igjen i kjøleskapet! Og melon ved siden ;)


I dag har jeg ryddet opp i leiligheten,så nå er det klart for innflyttning når vi kommer fra ferie. Satser på å handle masse stærsj i oulu & på ikea :)

Å til alle de som har etterlyst bilder så kommer både før & etter bildene etter ferien :))

mens vi snakker om leiligheta.. vil bare si tusen takk.. tusen takk til dere som har vært med å dratt lasset så vi kan flytte inn nå etter ferien.
Til verdens beste mamma som har jobbet & jobbet,hva skulle jeg gjort uten deg.
Til Glenn & Morten som la det fine fine gulvet mitt og Gøran & Ole som kom å hjalp til,dere er såå snille!
Til Pappan min som kommer å pussler og fixer.
Til Morten,hadde alle bare vært så snill som deg. :*

Nå pakker vi siste rest så drar på familieferie til Oulu! Gleder meg masse masse til å se hele bølingen igjen,svigerfamilie & familie :)

Å til alle småkriminelle gangstere der ute; vi har huspass til begge hus,så bare glem det!'


Blid gutt som gleder seg til å se alle tanter,onker & søskenebarn!


Prekast!



5 kommentarer:

Frudidriksen sa...

Godt tur og kos dere masse på ferie! Gleder meg til å se bilder av leiligheta!:-)
Og husk, kjør pent! Var en del rein da vi kjørte opp og ned for 2 uker siden! :)

AnnKathrin sa...

Goood tur! :-) Stor klem

Muffylove sa...

Tusen takk jenter :) Takk, Skal si i fra til sjåføren ang rein Julie!!

Anonym sa...

Vi glæder oss masse til ferien med Bastian! Og kommer sterkere tilbake med flyttehjelp etterhvert!;)
tantelatecharlotte

Anonym sa...

God ferie Ina!! Gleder mæ veldig til å se før og etter bilder fra leiligheta. Og ikke minst ka du har funnet i butikkan i Sverige =) kos dæ me shoppinga!! Hilsen Irene