fredag 8. juli 2011

HelG! :D

Jajjamennsann!
Uken har gått så utrolig fort,men vi har fått gjort kjempe mye!
Så nå har jeg tatt helg. For i morgen skal gutta legge gulvet i leiligheta så da skal jeg & Sebastian kose oss med bytur og lek. Blir så koselig! Skla oxo få begynnt å pakke til ferien,vi drar jo om en uke!! :O

Nå sitter jeg å nyter litt helge kos

Bak her kan dere se regninger ol stå til tørk... Seb fikk tak i et glass vann som han så fint druknet papirene i ;)



Litt av det samme som i går, melon & jordbær. Men i dag har jeg litt sjokolade og to stk skinke/ost/salsa rull.. Nam!! ;)

Bruker nutrilett peanøtt & sjokolade. Syns den er like godt som annen sjokolade jeg. Å det er jo et pluss at den er hakket sundere ;) I glasset har vi røøødvin!
Nå skal jeg slappe av blogge litt før jeg tar kveld. Og i morgen skal jeg til hudpleier Kjersti klokken ti,gleder meg masse masse!! :D

Ha en fin helg alle sammen!




Ingen kommentarer: