mandag 11. juli 2011

kosthold :)

Hei i sommervarmen!


Jeg får en del spørsmål om kosthold.. om jeg har gode tips ol..

Dette med å slanke seg.. hva man skal spise ol,det er litt individuelt. Man må nesten prøve ut hva som funker for deg. MEN! En klar regel er jo å spise litt minder,kutte ned på fett og trimme. :) Det hjelper!

Siden jeg er midt oppi flytting og ferie og fandens oldemor så har jeg rett å slett ikke så mye tid til å lage et lengere innlegg om det akkurat nå,men jeg kan ganske enkelt legge ut hva jeg spiser i løpet av en vanlig dag :)


Frokost: ca 2 dl frokostblanding. 2 dl skummetmelk.
Lunsj: I det siste..tunfisksalat.

Middag: kylling eller laks med stekte grønnsaker.
Kvelds: hvis jeg har trent.. omelett. Hvis ikke så tar jeg bare litt frukt.


I tillegg drikker jeg ca 4 liter vann om dagen. ( å går 1000 gang på do?)

Slik er maten vår:

Frokostblanding: Lager selv. Vår består av havregryn,sesamfør,linfrø & go morgen frokostblang å ca 8 ss kanel.

Omeletten: 3 eggehviter,2 røkt skinke & 4 sopp. Gastromat.


Salat tips: Lag en good salat. Ha i isbergsalat,paprika,oliven,cherry tomater,litt fetaost ol.
Men dropp dressinger.


Stek kylling eller laks i panna og ha over taco krydder. Bland med salaten å Voila tacosalat ;)
Jeg pleier å ha over salsasaus,bruk gjerne sanat maria sine.
Hvis ønskelig så kan man ha litt marger kesam på oxo.




Eller man kan ha stekte grønnsaker til.
Favorittene mine er brokkoli,sopp & paprika.

Hvis du skal grille er jo ingen ting bedre en grillet grønnsaker i folie med laks. Nam!¨


Å så kommer kvelden.. å man blir så himmla sugen., :S



Spis litt frukt.
Oppskjært pære
Et rødt eple med sukring & kanel.. :))
Nå for tiden Melon & jordbær (NAM)



Mulighetene er uendelige!

Og så kan jeg gi dere ett tips jenter, tren de stoore muskelgruppene :D
Ta utfall og knebøy. Gjerne når dere er å går tur. Prøv og start ved en lyktestolpe,så går du utfall til du har passert tre til..  ;)



Kos deg med maten & Lykke til :D

Ingen kommentarer: