søndag 31. juli 2011

jajamensann!

Jah,vi kan vel trygt si at jeg ikke akkurat er noen ferieblogger ;)
Men..

Vi har hatt det kjempe fint. Sebastian har stoor koset seg!
Vi hadde hytte rett ved lekeplassen å rett vedsiden av søskenebarna Live,Una,Iver & Olea. Det var stas det! Så han har gått i ett som en durasellkanin i 10 dager ;)

Vi har spist masse god mat,ligget på stranda,lest,flirt,drukket vin & øl,spillt gitar (ikke meg..)shoppet som gale (meg..) og hatt det så koselig med masse god familie!
Var jo eksta stas i år siden Kjersti,Lasse & Olea ble med,de ser vi jo vanligvis bare til jul. :D
I tillegg var jeg så heldig å ha med mor & far,Søster & nevø og Tante & Sonia!

Tilsammen var vi 27... ;)

litt bilder..












Sånn.. Resten får komme når jeg er kommet i orden i leiligheten og har fått min egen pc :S

Så det er det tiden går til no,masse stress med å flytte alt over,derfor liten tid til blogging. :) Kommer sterkere tilbake..med flere bilder! ;D

Da skal dere få se alle de fine fine fine tingen jeg har kjøpt og bilder av leiligheten oxo!

Prekast!





2 kommentarer:

Pia sa...

Ser ut som dåkker har hatt en toppers ferie! :-))

Anonym sa...

Kjempe fine bilder fra kjempe kjempe fin tur:))

Hilsen søstra