fredag 26. august 2011

BakePakkeRyddeSløveTreneShoppe

Sånn har dagen min vært hittil!
Våknet med mega hodepine i dag så det ble straks klart at ting måtte gå i sitt eget tempo.. Skal på hyttetur med mor & far, Morten,Sebastian & Odin i helgen og da passer det dorlig med hyttetur!

Har bakt litt til turen. Har bestillt lavkarbobrødmel mix fra funksjonellmat.no,skal prøve det for å se om jeg tåler det bedre enn vanlig brød. :)



Kjempe enkelt å lage var det oxo,bare å blande melmixen med 3 dl vann,røre sammen,putt i brødforemn som følger med å stek i 60 min.

Ser værtfall godt ut!



I bakgrunn står boller.
Har prøvd meg på noen litt sunnere boller, syns det er greit å kunne tilby noe som ikke er proppet fullt av sukker :P


Å gode ble de uansett. :)
Bollene er bakt med sukrin,mandelmel,bakepro og fiber fin. Så dette er prppet fullt av proteiner og sundt mel i stede ;)

Viste du dette om fiber fin:

FiberFin kan brukes av alle som ønsker å spise litt sunnere, enten som kosttilskudd eller i baking og matlaging.
  • Glutenfritt
  • Inneholder hele 60% fiber
  • Gir jevnere blodsukker- og energinivå
  • Kan øke fettforbrenningen med opptil 23%
  • Godt for fordøyelsen og immunforsvaret
  • Brukes i baking og matlaging, eller som kosttilskudd
Bedre blir det ikke! :D
 
Nå skal jeg pakke videre. Skal hente gullklompen i barnehagen straks så han rekker å spise middag før vi starter. Så satser vi på opphold resten av dagen så vi rekker å ta stamp!
 
Og i morgen blir det en aldri så liten road trip til Tana! Har vært inne på facebook sidene til Ide Tana og de har så mye fint at jeg bare må ta en tur innom. Skal oxo en tur på sølvsmia,der har de alltid så utrolig mye fint!
 
Ha en fin helg alle sammen :)
 
 



Ingen kommentarer: