mandag 15. august 2011

I'm back!! :)

Hei alle sammen!

Da er vi endelig kommet i hus i leiligheten og ting begynner å komme på plass. Dere skal få se bilder om ikke så lenge,skal bare fixe et par detaljer ;)

Nå er hverdagen tilbake for fullt. Jeg har kommet inn på skole(!) og skal begynne å studere ernærings fysiologi :) Gleder meg masse og er veldig spennt!
Har også kommet i gang med trening igjenn,startet i dag og det kjenntes godt at det var noen uker siden sist jeg tok hardt i.. :p

Har bestemmt meg for å kutte ut brødmat ol en stund.. Så nå for tiden går det i omelett til frokost.. Nydelig :)

Til middag i dag hadde vi kalkunkjøttboller,brokkoli,paprika,rødløk og en liten håndfull fullkrons spagetti

Meget godt.. men litt mye.. Må vist lære meg å lage middag til 1..og en halv ;)

Nå har jeg spist litt ettertrening/kvelds.. :) Skal få med meg en episode av satc før jeg tar kveld..er helt hekta ;)

Melon,2 skiver laks,en boks tunfisk og en kopp te :)



Ha en fin kveld :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

kor du ska begynne på skole? e d desentralisert eller?
grattis med skoleplass hvertfall !! hilsen irene

Muffylove sa...

Takk :)) Ja skal nok det. :) Må hvertfall prøve.. ernæring e jo nåkka æ syns e spennanes. Det her e nett skole,så det e uten samlinger. :)