onsdag 17. august 2011

dinner for one.. :O

Ja.. middag for en.. ligger vel i setningen at dette fort kan bli kjedelig.
Men siden jeg er alene noen dager i månden fast nå,når S er hos verdensbestepappa,så har jeg bestemmt meg for at middag for en skal være godt og spennende ;)

Man trenger ikke ty til ferdig mat eller utkjøring,ei heller droppe hele middagen..

Så i dag ble det tacosalat med laks. Sundt og godt & jeg for i meg det gode fiskefettet som jeg trur jeg får litt for lite av nå for tiden..

God middag på 1 2 3 


Stek fisken kjappt i panna,Jeg buker 125g laks fra first prise. Ta av skinnet,hakk opp
og ha i tacokrydder og 2 ss vann. la puttre :)

Salat,paprika,fetaost og pinjekjerner has i en dyptallerken

Å så har du over fisken :) (jeg hdde i et par kalkunkjøttboller som jeg hadde i kjøleskapet oxo.)

Utmerket middag! å mett som en sprett etterpå!

Nå er det litt bloggings før jeg springer ut for å nyte sola.

Snakkes :)

Ingen kommentarer: