torsdag 26. september 2013

Torsdags myys

 
Høsten er virkelig her..
 
 
 
 
Med regn, vind og kaldere temperaturer.
Men også mørke kvelder med masse god stemning.. Det er digg det!
 
Etter nok en natt med altfor lite søvn har jeg valgt å ta det meget rolig i dag.
Har sovet en time etter at jeg fikk levert Sebastian i barnehagen, å det trengtes.
 
Kroppen restituerer seg når vi sover.  Det optimale er 6-8 timer sammenhengende søvn på natten. (nei du skal ikke sove fra 04 til 12)
For lite søvn gjør oss uopplagte, uoppmerksomme, vi husker mindre og spiser mer karbohydrater og lette usunne matvarianter.
 
Satser på å ta kveld klokken 22 i dag, da er jeg hvert fall klar når Sebastian står opp klokken 5..
 
Iiiii såfall..
 
 
Nå er det skole og mere Research design står på menyen. Mens jeg nyter en bedre lunsj ;)
 
 
 
Tunfisk salat. Tacokryddret tunfisk, I love it!
 
 
Høst betyr plomme sesong. Butikkene er fulle av denne fantastiske lille frukten og her i huset går kurvene ned på høykant. I tillegg blir det litt nøtter. Super kilde til sunt fett og energi.
Jeg har trent 2 ganger om dagen en del i det siste, siden jeg trener min egen trening først og så øver inn programmet for sal etterpå, å da sir kroppen fort i fra at den må ha litt mere mat.
 
 
 
Ha en fin dag :)
 


Ingen kommentarer: