fredag 19. oktober 2012

Fredag♥

Da var det fredag igjen da. Hvor ukene blir av må jo gudne vite..
Nå er det 7 uker igjen til eksamen og jeg er langt ifra klar..
Menmen..
 
Nå har jeg vært å trent,ble en god gjennomgang av programet, hadde så god tid i dag siden jeg ble vekt av en telefon klokken 06:10.. Har aldrig vært noe god på å legge meg å sove igjen så da vare det bare å komme seg opp.
 
 
Ble 20 min på mølla så styrke.
markløft
knebøy
utfall
benkpress
skulderpress
roing
nedtrekk
 
Og til tross av lite søvn ble det økning på 4 øvelser, alt i alt godt fornøyd.
 
God fornøyd er jeg med den nye tattisen oxo.
 
 
Den er nå grodd greit og rurn er borte.
Var litt hoven i streten men nå er alt som vanlig, heldigvis!
 
 
 
Love it!
 
Nå blir det et par timer skole før jeg tar helg..
 
 
 
Ina Kari ♥
 


Ingen kommentarer: