søndag 28. oktober 2012

Iherb favoritter

Hei :)
 
 
Jeg får en del spørsmål om hva jeg bruker fra iherb, spesiellt hva jeg bruker som erstatning for andre sukker/søtsaker. Så da tenker jeg å lage en liten guide her da, så kan dere se.
 
 
 
 
 
 
Proteinpulver fra HealthSmart. Utrolig god på smak og passer til alt.
Jeg bruker de i kaffe, når jeg baker, i skyr/mager kesam osv.
De er billige, ca 80 kroner for en pose.
 
 
 
 
 
 
 
Walden farms kaolrifrie sjokolade saus og sjokolade dip!
Så utrolig gode,smaker sjokolade og er 0 kalorier. Himmel!!
Anbefaler virkelig å ha disse i hus ass ;)
 
 
 
 
 
 
Disse er fantastisk gode,begge to. Jeg pleier å ha de i hus til en hver tid.
Spiser de som andre spiser vanlig sjokolade. Mine favoritter er jo disse med peanøtter med de kommer jo i mange smaker,bare å prøve seg fram.
 
 
Dette er de søtsakerne jeg har i hus til en vær tid, så når det skal lages dessert ol bruker jeg de.
 
 
Å bestille fra Iherb er kjempe lett. Gå bare inn,finn de varene du har lyst på å legg i handlekurven. Bestill heller flere småpakker enn en stor. Dette fordi at vis du bestiller for uner 200 å mindre enn 1,8 kg så kan du slippe toll og velge den billigste fraktvarianten,da er det ca 35 kroner i frakt.
 
Spør gjerne om du lurer på noe!
 
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :)
Leste igjennom bloggen din, kjempe bra! Å veldig mye motivasjons-lesing :)
De Iherb-produktan, har dæm egen hjemmeside? SKulle gjerne ha begynt å bruke det istedenfor de sukkerholdige.
Mvh Ingrid :)

Muffylove sa...

Hei Ingrid :)
Takk for fin kommentar. Iherb.com er salgs siden. Der finner du alle merkene. Søk etter merkenavn. Bestiller du for under 200 kr og 1,8 kg slipper du toll å betaler bare 36 kr i frakt. Dårlig med blogging for tiden men følg med gjerne på instagram inakanari for mere mat og treningstips :) Ha en fin dag.
Ina