onsdag 4. desember 2013

Tiden flyr..

 
 
Om ca 2 timer.. 00.00 ,5 desember..
Da blir jeg 30!
 
 
Jeg hadde mange store planer for tingene jeg skulle få gjort mellom 20 og 30..
 
Jeg skulle finne drømme mannen
Jeg skulle gifte meg
Barn skulle vi ha, hvert fall 4
Hus, bil, golden retriver -  gjerne 2.
Jeg skulle ta en knakende kjekk utdannelse
Få fast jobb, tjene grovt!
 
Det gikk jo kjempe fint ;)
 
 
I dag er jeg 29..
Har ingen mann, ikke engang en i siktet
Ble hvertfall ikke gift gitt (sikkert likegreit, har hørt at det er dyrt å bli skilt.)
Fikk "bare" et barn. (han ble jo 50/50 sin mor og sin far å er verdens 8'nde vidunder, Takk <3)
Leilighet (!!) har pokker ikke fått tatt lappen engang, har en tøy hund fra Zero i boden
Snart ferdig utdannet ernæringsfysiolog :)
 
 
 
 
Vel..
 
Alt i alt så må vel jeg si at jeg er fantastisk heldig.
Som har gjort så mye gøy, møtt så mange fantastiske mennesker, fått slik en gudegave av en sønn, lært så mye spennende på skole, har familien min og alle de fantastiske vennene mine rundt meg.
 

 
 
De sier 30 er det nye 20, håper egentlig ikke det, håper 30 er 30.
En ny tid med all erfaringen, alle minnene og alle de fineste folka.
 
 
Siden jeg allerede kjenner litt på det xtra året så tar jeg tidlig kveld. Kryper tett inntil den lille som snorker som en aldri så liten traktor i sengen min.
 
 
 
 
to be continued....
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Word. Du e flott! :*

Micheal Alexander sa...

Thanks for this. I really like what you've posted here and wish you the best of luck with this blog and thanks for sharing. Knebøystativ