fredag 11. februar 2011

Fredag igjenn!

Hei!

Ble vist en liten blogg pause på meg.. en liten pause fra alt egentlig.. :O 
Jeg ble sendt til kirkenes sykehus på onsdags ettermiddagen,med mulig blindtarmbetennelse.. Så det ble en natt på sykehuset for min del. Heldivis viste det seg å ikke være blindtarmbetennelse.. men heller litt andre mage problemer.. :S  Menmen.. har fått oppklart et par ting,sovet en hel natt med en aldri så liten sovemedusindose,tatt taxi altfor mye,blitt kjennt med andre som oxo måtte ta for mye taxi,vandret rundt i kirkenes med stor bagg.. :S, fått vite at jeg har en liten brokk og imponert to leger med mine finfine magemuskler! Alt i alt en bra tur.. :)

Hjemme i dag for å ta medisiner og slappe av ( noe jeg ikke er så veldig flink til..) Gutta har pakket sekken å dratt på hyttetur med bestefar Bjarne,de skal være til i morgen så jeg har hele dagen å natten til meg selv.. What to do? Skal vel klare å finne på noe.. :)

Prekast!

Ingen kommentarer: