mandag 7. februar 2011

ønsker...

"Jøss.. snart er det morsdag gitt.." ;) Sa jeg så henslengt til min elskede her om dagen.. Å dagen etter er det jaommen meg valentins dagen.. woi woi.. ;D Hvis.. å da sier jeg hvis.. Jeg skulle ønske meg noe akkurat nå så måtte det være..
Denne fine boken med strikkerier til småttisene. Har en drøm om å lære meg å strikke mer enn bare tøffler..

Eller kanskje..

En god bok til sene kvelder.. Kunne godt tenke meg å lese denne,godt nedsunket i sofan med et pledd og en go kopp te..

Trur derimor far ønsker seg en av disse... ;)

Fancye små spill som har kommet inn til Libris butikken i annledning valentins dagen.. Erotikk,kinky eller romantik.. Noe for en hver smak ;)

Spennende..


Har forresten meldt meg opp som privatist i matte.. Eksamen til våren.. Så nå må det leses!

Ingen kommentarer: