onsdag 23. februar 2011

Mammut på Libris

mm.. Jeg er bokelsker! Ikke mye som er så deilig som å krype opp i sofan med en kopp te og en good bok! Så mammut faller absolutt i smak hos meg. Tenkte jeg skulle ise dere litt et par gullkorn ;)

Den lille prinsen. Nyydelig bok.

 Jeg er veldig veldig glad i de store hvite! Disse bøkerne er proppfulle av spennende eventyr,gammle klassikere og bare herlighet! Satser på å få hele serien inn i Sebastians bokhylle etterhvert. Vi kjøpte den store juleboka til jul :))
Den store maggi og trolldomsboka. Herlig lesing for små hekser og trollmenn :D

Den store dyreboka.

Ahh, favorittbøkerne mine! Kate Morton skriver utrolig bra og fengsler meg fra første side. Absolutt must å ha i bokhylla,å lese igjenn og igjenn!

Tusen strålende soler. Må leses!

Krim! Anne Holdt er klar favoritt der.

Som sagt er jeg utrolig glad i mat,matlaging,matprogramer og kokebøker. Å i tillegg til det er jeg meget begeistret for fisk og skalldyr. Så denne havner høyt på listen hos meg. Kjempe fin kokebok med mange spennende oppskrifter,godt forklart og ikke mindst,Nydelige bilder.
Leif Mannerstroms Skalldyr.



Å så.. en liten ting som ikke er på mammut.., men som jeg går litt å sikler på nå for tia ;)

... ;)


Å takk gud for at lønna er på tur inn.. For våren er kommet til libris.. Å som vanlig lar jeg meg friste!! :D





InaKari :)

Ingen kommentarer: