torsdag 3. februar 2011

i går å i dag å i overimårra....

Tiden løper fra meg.. Synes ikke at jeg rekker noe lengre,hvertfall ikke blogge ;)  Men her er jeg.. En liten oppdatering skal jeg få skviset inn.. :)  I går var jeg på strikke kveld hos min søster,koselig. Fikk noen gode strikke tips oxo så nå er det planer på gang. Ska se om jeg ikke får tatt bilde av noe av det etterhvert.. ;)

I dag har vi hatt besøk av den fantastiske gudmor Marte,bestandig like koselig å se henne, Sebastian blir kjempe gla!



Å mens de leker kan mor finne tid til å ta litt bilder av seg selv? ;)

I morgen bærer det på hytta,med hele familien å 3 hunder.. Vi gleder oss! Bestandig godt å komme litt bort fra byen,senke skuldrene og slappe av. Skal kose oss med bål,turer,skuterkjøring og fyr i peisen.. Å rødvin ;)  Å kjenner jeg mine foreldre rett så blir det nokk masse god mat å.. :)

Nå frister senga,siste arbeidsdag før helg i morgen,ukene flyr!

Snakkes :¤

1 kommentar:

Marte sa...

Bestandig like fint å kose med Sebastian! :) Gooood tur, og god helg! <3