onsdag 9. februar 2011

Syk!

I dag er jeg hjemme, blir virkleig ikke kvitt kvalmen og mageondten så nå skal jeg til legen.. :/
Men da har jeg værtfall litt ledig tid til å legge ut bildene fra helgens hyttetur :)
Vi var jo på hytten til mine foreldre i helgen. Eller.. hytte og hytte, de har kjøpt en gammel gård i Austertana,der de har pusset opp huset. Det er kjempe fint å så koselig å komme dit,både for mennesker og hunder :)

Huset og låven. 

Vi kom fram fredagsettermiddag å siden Sebastian var syk ble det mye kosing med han før han skulle legge seg.

Sebastian spiser kvelds med pappa og søskenebarn Martin.






 Etterpå gikk kvelden til koseling for oss :)
 
 Pizza,vin og litt druer & ost.. MMMmmm :D

Helt nydelig og en veldig god start på helgen!





Lørdagen var det kaldt men fint vær,vi skulle egentli ta en biltur,men Sebastian var såpass dorlig at vi bare ble på hytta. Så da gikk dagen til å være ute med hundene,måkke sne,kose med Sebastian å slappe av :)

tavngskos..


frivilligkos.. Sebastian er veldig glad i bestemor :)
Jeg bestemmte meg for å måkke fram tilhengeren vi har fått av min far.. Det ble med forsøket.. (Morten lurte meg til å komme å måkke borg lammi han i stede..) Så den står der enda,vi henter den til sommeren.. ;) "Blir kjekk å kjøre med på ferie etter at du har pakka Ina " Sa Morten.. PØH!

Odin ville bare stå på toppen..



Mens Mia & Hera bare ville grave bak meg..  Takk for deett...

;)


Alt i alt en kjempe fin helg med familien. :) Håper det ikke blir så veldig lenge til neste gang,utroli godt å komme seg litt bort de helgene jeg ikke har jobb. :)
 
Nå bærer det avsted til doktoren,håper han kan fixe meg ;)
 
Ha en fin dag!







1 kommentar:

Anonym sa...

Så koooooooooooooooselig! :) :) Håper du blir frisk i en fei! Stor klem <3
Marte