fredag 10. juni 2011

blondi ;)

Hehe.. noen har kanskje fått med seg at jeg har lekt litt med håret i det siste ;D


Har både fått hyggelige å ikke så hyggelige tilbakemeldinger på det..

Men i uansett..


Gikk fra mørk..



Hadde så i avfarging.. :S


 Fikk en litt sånn lekker mellom brun/orange farge med gul ettervekst.. :D

Tok så en avfarging til






Smekkerlekker!

Så tokk jeg to pakker hjemmebleikning å en pakke vanlig hårfarge.

Å når jeg hadde gjort det gikk jeg til Frisørstua å fikk det nederste klippet av hos en kjempe flink lærling :)


Siste bildet som er tatt.

Har enda hatt i en pakke bleiking etter dette..så er ganske så platina blond nå ;)

Lang prosses.. Mye farging..






Har kjøpt med produkter fra blivakker.no..Shampo og balsam for blondt hår.



Så da får vi se.. Siste bildet kommer snart ;)


Å for de som lurer så har jeg litt slitt hår ja, men hos frisøren kunne de fortelle at håret var absolutt ikke ødelagt å de kunne så vidt kjenne at det hadde vært igjennom litt røff behandling ;) Så mitt hår tåler en trøkk! I tillegg har jeg en del å ta av,har utrolige mengder hår på knotten.. Så dette har foreløbig gått bra (bank i bordet)

Ang dette med å gå til frisøren..
bra tekst ;D



Jeg var først hos div frisører i byen å spurte etter pris på dette prosjektet.. Fikk variable tilbake meldinger.. noen kunne ikke få det helt blondt.. noen ville stripe å alle ville de ha masse masse penger ;D

Så da tok jeg den avgjørelsen å gjøre det selv. Og med goo hjelp fra Marte så er jeg ganske så fornøyd med resultatet. :)

Men i min jakt på produkter underveis i prosjektet var jeg så uheldig å gå inn i byens verste frisør salong..å ble regelrett ledd ut. De ville ikke selge med den sølv shampoen jeg var ute etter,nei for det ville absolutt ikke hjelpe meg.nei å nei ..

De sto heller forran meg to stk å belærte å lo,å var direkte ufyselig!


Så dit går jeg ikke igjen.. :P

En ting er at du som frisør ikke er helt ening med det kunden har gjort,men vettuka.. spar meg for pisspreiket.. Å når vi er inne på det så kanskje noen burde tatt en tipp på sitt eget hår før de kritiserer andres..


Jaja.. Heldigvis var det flinke frisører andre plasser i byen. Å jeg fikk kjempe hjelp på salong cheri og frisør stua,masse gode tips å supre produkter! :)


Så takk for det! ;D

Langt innlegg.. les om du orker eller la være ;)


Blondi ;)



Ingen kommentarer: