fredag 10. juni 2011

Nedtelling til langhelg! :D

Her er vi i full nedtelling til langhelg!

Da har vi tre dager der til og med far har fri! :O

Tenker at vi skal ta oss en tur til Austertana,male litt og slappe av med besteforeldrene. Men vi får se om det blir avreise i dag eller i morgen.
Er små sliten etter en natt med altfor lite søvn,så må passe meg så jeg ikke blir helt Grinchen på tur ;)



Så vi tar tingene som de kommer :)


Sebastian har rotet en del med sovingen i det siste.. :S 
Å i og med at far har jobbet natt hele denne uken så har det vært jeg som har vært våken med han. En ting er jo å stå tilig opp,hvis jeg kommer meg i seng i rimelig tid så klarer jeg å starte dagen klokken fem.. :S  Men når han turner rundt å er våken til klokken tolv.. å så står opp klokken fem,da blir jeg smårar..

Å trøtt..


Å når man da blir irritert å lei av små ting..da er det viktig å huske at han gjør det jo ikke med vilje ..



Han vil jo bare være våken med mammaen sin.. skjønner jo ikke hvorfor hun er så pottesur.. ;)

Fantastiske ungen min :)



Nå skal jeg komme i gang med det som må gjøres. :) 




Ingen kommentarer: