torsdag 23. juni 2011

mmmm kvelds :)

Trening unna gjort og endelig kan jeg sette meg ned med litt kvelds & en kopp te ;)


Etter trening ble det en shake med denne

Whey teck fra proteinfabrikken.
http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-/-Kasein/Designer-Protein/Whey-Tech-1000g-Vanilje-Proteinfabrikken-11177.aspx


Smaken er vanilje og den er ikke helt favoritten.. :S  Så hvis noen har et godt tips om en litt "lettere" smak så kom med det! :) Planlegger å kjøpe litt slik i ferien,sparer noen kroner på å handle i finland.

Etter en kjapp dusj kan jeg kose meg med dette



Elsker sommer,melon & jordbær. Og som noe xtra godt har jeg en skive skinke i en skive ost og en skje hot salsa i midten..NAM!
å den nye detox teen var kjempe god!

Nå.. litt blogglesning før jeg pakker til helgens hyttetur!

heidå!

Ingen kommentarer: