tirsdag 28. juni 2011

interiør tips...

Overtar leiligheten på fredag & da skal det MALES!!
Så nå sitter jeg å ser på fargekart og skummer blogger etter gode tips til farger. Blir nok i hovedsak å gå i hvitt,siden leiligheten ikke er så kjempe stor. Men kunne godt tenke meg noen bryte vegger. Kanskje..

 en i marrakesh...


eller varm blå..


eller kanskje tåkedis ;)


Mange fine farger.. å mange bra navn... :)

Kom gjerne med forslag om du har noen gode tips ;)


Har også laget meg en bestilling på ikea.. så tenker jeg at de skal få sende den til meg ..
Kjøper baderomsinnredning derifra å sparer ganske mange tusen på det :)

andre fine ting...



EKTORP BROMMA Fotskammel, Idemo lys brun Bredde: 82 cm

HEMNES Speil, hvit Bredde: 74 cm Høyde: 165 cm

HEMNES Bord, gråbrun Lengde: 90 cm Bredde: 90 cm Høyde: 46 cm

Mange godbiter ;)


Så nøkkelen får jeg på fredag og da starter jeg for fullt. Maling så mye jeg klarer.
Skal opereres på mandag..så det blir jo et lite avbrekk,men håper på å komme meg fort på bena igjen så jeg blir ferdig.

Fredag blir det oxo vin med Kjersti snuppa, vi skal ta oss en tur på Opticoms cavakveld!
Spennende!


Nå er det kveld her i huset.

Good night!



2 kommentarer:

Anonym sa...

bli nu kvitt den bakrunden, får frysninger :S

Muffylove sa...

ey.. hyggelig. Å ikke engang baller nok til å legge igjen navn..