lørdag 15. oktober 2011

Kveldskos!

Nå er det barnet lagt og jeg kan endelig sette meg ned i sofan,skal bare slappe av å sløve hele kveden!



Sebastian har vært på tur med bestemor i ettermiddag,så jeg har fått trent ,bakt & lest kjemi!

Vi hadde middagsgjest i dag,så da måtte det bakes litt kaker til dessert..


Først middag...

tacosalat med laks..



Anbeflaer å lage mate ferdig i fat,da blipper du ta du forsyner deg mer enn en gang,å overspiser.
Husk at det tar lag tid (20-30min) før hjernen får signalene om at du er mett,så det er lett å spise for mye & mye mer enn du trenger ;p

Tacosalat med laks:
revet salat
paprika
mais
oliven/fetaost
1/2 avokado
pinjekjerner
laks,stekt i panna,ha over tacokrydder og litt vann.

Vi var tre stk å jeg brukte 200g laks. Det holder i massevis når vi har salat i tillegg!

Kakor:



Bakt etter oppskrift fra Kristin Weber.

Inneholder
mandelmel
eggehvite
bakepulver
sukrin
smør
&
mørk sukkerfri sjokolade

De var gooode! :))


Ha en fin lørdagskveld,det skal jeg! ;)



Ingen kommentarer: