onsdag 14. desember 2011

huff!

Litt glissent på bloggfronten nå om dagen.. & det blir ikke bedre riktig ennå,for jeg har fått hjernerystelse. Så nå må stakkars hjerne bare hvile.. :p





Passer jo litt dorlig nå når jeg skulle trene,blogge og styre masse.
Har aldri vært så veldig flink til å sitte på stompen jeg..
I dag har jeg kjedet meg så mtye at jeg har lekt hundefrisør.. blir spennende å høre hva Morten sier når han henter hunden sin.. ;)



Treningsmessig skulle jeg jo virkelig gi gjernet nå i juleferien..
Men i stede blir det en del turer med Odin om dagen..
I tillegg til at jeg tar sit ups,push ups,knebøy & utfall..
Så får det bare holde til formen er på plass.

Satser på å være i tipp topp stand på lørdag da,siden det er julebord.


Men litt ekstra søvn skal det vel gå seg til ;)

Nå er det litt julegavehandling!

See YA!

Ingen kommentarer: