mandag 5. desember 2011

Sjokoladekake♥

Denne kaka hadde jeg i dag..


Sjokoladekake


I & med at jeg ikke er noe spesiellt gla i sukker,så er ikke vanligekaker noen stor hit her i huset.
Så jeg bestemmte meg for å prøve denne da.

& den va rågod!!! :)
Saftig og god sjokoladekake som var kjempe enkel å lage.

Næringsinnhold sammenlignet med andre kakemikser

Næringsinnhold for 100 g ferdig kake kcalproteinkarbohydratersukkerfettkostfiber
Gjennomsnitt Toro/Møllerens/Regal kakemikser3744,352,335,116,10,9
Funksjonell Mat kakemiks2259,012,1014,910,0


Helt genialt!


I tillegg hadde vi fruktsalat & vanilje kesam. :)

Man trenger ikke tråkke i seg masse sukker for å spise godt.

Sjokoladekaken får du kjøpt på funksjonellmat.no eller på Life i Vadsø.

Denne blir jeg å bruke i jule oxo,da som muffins :)

Nå er det eksamenslesing resten av kvelden.


♥

Ingen kommentarer: