fredag 13. juli 2012

KroppPåTopp!

Da er vi startklar, bare natta igjen,så setter vi opp i bilen å kjører mot Oulu! :)
Skal bli fint å være hele storfamilien samlet, det gjør godt både for mor,far & barn.

Har pakket både bikien & regntøy, så får vi se hva jeg får mest bruk for..
I & med at ferien starter i morgen så må jeg vel bare si meg i mål med sommerkroppen 2012, det som ikke har kommet fram til nå får vente til jul ;)




Har vært lite trening de siste ukene, har styr mye med alt mulig annet og gått myyye tur i stede.
Tur er vel å bra men det bygger vel ikke akkurat muskler ;)

Idag ble det først kardio i 30 min, så ble det styrketrening i 30 min..



Blåtrening!

& tunfiskmiddag




Nå blir det pakkings! Må bli færdig i kveld så det bare er å hive i biln, levere nøkkelen til den nye "leieboeren" og kjøre utav byn ;)

Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer: