tirsdag 31. juli 2012

mmmMat!

Jeg får høre en del at jeg spiser så lite..
Noe som er ganske festlig da, i å med at jeg bor med en pygme som ikke sir så mye om mors kosthold at det gjør noe.. Og derfor kan vel ikke folk vite så himmla mye om hva jeg egentlig spiser foruten om det som postes her? :)


Kan fortelle at mest sannsynlig spiser jeg mer enn de fleste, etter 10 dager på ferie med Bakarigutta kan jeg si at jeg spiser mer enn de to til sammen..


Men det jeg spiser er kanskje litt forskjellig fra andre. Jeg prioriterer proteiner,sunt fett og lite karbohydrater. Unngår sukker mest mulig og holder et lavt alkohol inntak. (om du ikke regner med lørdagen som var ;)



I tillegg så syns jeg trening er gøy og elsker framgang & synlinge resultater.
Så da justeres kostholdet etter det også.


IsåfaLL!

Dagens middag..



Tunfisk,egg,salat og avokado.

Dessert



1/2 blåbær skyr,jordbær & kanel.


Nam!


Akkurat nå sitter jeg å laster ned ny musikk,
så skal jeg ta meg en lengere gåtur før jeg trener styrke i kveld.

I morgen kommer Sebastian hjem, så da blir det lite gåturer med musikk og bare trening etter klokken 20.00. Men gud så godt det skal bli å få gullongen hjem igjen!


 ♥