torsdag 17. mars 2011

Den store blåsbort dagen!

I dag er den store blåsbort dagen!
Det blåser nå helt utrolig der ute å søppelduker flyr veggimella & gatelangs!
Jeg å Sebastian tokk med oss Odin å gikk på butikken.. det var en ganske risky tur...hehe
var et par ganger der jeg trudde vogna skulle blåse fra meg å hunden skulle lette ;)

Så i og med at far har vært på jobb så har jo vi ikke hatt bil å derfor blitt sittende mye inne,noe Sebastian syntes var helt uholdbart å måtte taes hardt ut på mor.. :S  Så det har gått i roping,biting å gråt.
Men nå er gullongen lagt og jeg nyter stillheten og en kopp te! :)

I morgen skal jeg og Sebastian til Austertana.

 Skal være på hyttetur med besteforeldrene og tante Charlotte & Martin i helgen mens far skal jobbe natt.
Blir koselig med hyttetur,god mat & god vin :)

Så nå blir det litt pakking før jeg tar kveld :)

Ha en fin helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Søppelduker, hihi. Sånne stygge duker. ;) Kos dokker i Austertana, lad batterian! Stor klem.
'm