fredag 4. mars 2011

friday , i'm in love :)

Halleluja! Endeli var det fredag igjenn :) Eller.. endelig og endelig,synes dagene flyr!! Har hatt en super uke med venner og familie, å jeg tror helgen blir like bra og enda bedre. Har handlet inn til bacalao, og klippfisken ligger til vanning! Blir vist jeg og gutta i morgen,men hvem sier vel nei til det! Kjempe koselige gutter så det blir nåkk en bra kveld!

I skrivende stund sitter jeg og koser meg med et glass rødvin og en god del soltrøket tomat! Helt super godt! Fikk annbefalt en ny rødvin i dag på polet,av min gode venninne Marthe, å den er helt nydelig :)
Akkurat passe tyngde og en god rund ettersmak.. mm.. Armador anbefalet absolutt videre! :)

Ellers så har dagen gått til shopping etter jobb. Har fått kjøpt meg en topp som jeg tror vil bli tatt i bruk på lørdag.. ;)
Svart,med glidelås på armene og hele veien bak.. :)


I tillegg fikk dette bli med hjem!
 Klokke! jøssaltså.. det har jeg aldrig hatt før faktisk,hehe.. har vel alltid vært motstander av det.. Mamma sa så fint at hun trodde jeg var blitt voksen,når jeg fortalte at jeg hadde kjøpt meg klokke ;)
Å moroccanoil har jeg fått anbefalt av min gode frisør venninne Kine,byens beste! Jeg har så utrolig statisk hår,så dette vidunderet skulle hjelpe. Jeg skal gi tilbake melding om det  :D

Nå er det litt blogglesning før jeg tar kveld.

God helg!! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så det ble ingen outfit-bilder på lørdag? ;) Gleder mæ til å høre alt om kvelden! :))
-m

Muffylove sa...

nei dorlig med det, får huske det neste gang ;D