fredag 11. mars 2011

Home Alone...

DA.. var det blitt fredag,helg å kveld. :) Roen har senket seg her hjemme. Sebastian er lagt,huset vasket,hunden har fått mat og jeg har spist kvelds!

I dag er Morten på sin første vakt på sin nye jobb,så vi er alene. Han jobber fra 15-24 å så på igjenn fra 08-15 i morgen. Vi er blitt enig om at det enkleste er at han sover hos pappaen sin. Så vekker ikke han oss eller vi han :)



Nå sitter jeg å koser meg med et glass vin. Skal se Norske Talenter og lese litt. Det er min eneste plan for kvelden. :) Har tennt lys å satt fram litt godt. Så nå skal jeg riktig kose meg. :)


Det nye fatet er tatt i bruk :)

Kjøpte en ny lykt i dag på Libris..
Syns den passet godt inn :)




Ha en fin fredag









3 kommentarer:

Mai-Britt sa...

kor han morten har fått jobb?

Anonym sa...

Det var jättabra med den nye lykten! Og hvite kubbelys ;) Koskos
'm

Muffylove sa...

Morten har bynnt å jobbe på buff han. :) Ja lykta passa godt inn,meget bra ;)