mandag 14. mars 2011

Puh!

Helgen er over å ny uke starter nå!
Syns helgen har gått utrolig fort, Morten har jo jobbt både fredag,lørdag å søndag.
Jeg å Sebastian har vært masse inne siden han hoster en del,men så har vi oxo vært litt hos besteforeldre både her å der :)


På lørdagen tokk jeg en tur ut.
IGJENN tenker du kanskje.. Ja for jeg var jo forje helg.. Å så va det jo den gangen i februar oxo,da var jeg jo oxo ute! Fydda... ;)

Men ja var ute en utr. Dor opp til Marte i 10 tiden,så dro vi i lag til Charlotte å drakk litt vin der før vi dro en tur på Opticom å danset litt. Veldi koseli. :)
 Å dagen etter sto jeg opp klokken halv 8 å var med Sabastian hele dagen å hadde en fantastisk koselig dag med han å basteforeldrene :)

SÅ da er det kanskje ikke så ille ...

Måtte bare få det ut..


2 kommentarer:

Julie sa...

OMG Ina!! Så MYYYE du e ute hehe ;-)
Bra gjort å stå så tidlig opp dagen derpå!!

Muffylove sa...

Ja æ e en råtass, både på utgåing å oppståing?! ;D