tirsdag 22. mars 2011

Permisjon...

Fra i dag er jeg ute i permisjon igjenn,så nå ska dagene brukes til kos å lek :)
Vi skal oxo gjøre en innsats for å få orden på huset. Rydde i skuffer å skap å organisere ;)
Far dra i morgen klokken 7 og blir borte helt til 1 april.. :S  Så nå skal jeg virkelig få prøvd meg som alenemor.. ;)

Heldivis kommer lønna på fredag så jeg & Sebastian kan gå på shopping å kafe :D
Noen av de tingene jeg har sett med ut er disse..
Nydelig hjerte til å henge på ytterdøren.. (når det bare slutter å blåse..)

Sofie & Kathrine bøkerne.

De fem bøkerne for 299,-  Kunne godt tenke meg dem :)

Ohh.. Har sett reklame for filmen og den ser bra ut og  som oftes er boken bedre,så den vil jeg lese! :)

Gruffalo!! :D  Det vil Sebastian ha!

Det er ennå 40% av mammutpris på mammutbøkerne,så jeg vil ha et par goder derifra oxo ;)





Mye å glede seg til :D 


Ingen kommentarer: