søndag 30. desember 2012

2013

Tror du på nyttårsforsetter?
Løfter vi gir oss selv om hva vi ønsker å oppnå i det nye året..
Noen er jo greie, mans noen er ganske så uoppnåelige. Men fortsatt.. det å sette seg mål i livet har vel aldri vært en dårlig ting.
 
Mine nyttårsløfter for meg selv er ganske så greie, de er oppnåeling om jeg bare jobber for de.
 
 
 Sebastian
I 2013 skal jeg sette av mer tid til hjerte mitt,bli flinkere til å overse hverdagsting som stjeler kvalitetstid.
 
Lykke
2012 har vært et fantstisk år på mange måter. Og jeg har virkelig vært lykkelig.
Så da er målet å være like lykkelig i 2013.
 
Venner & familie
Jeg har så mange fantastiske mennesker i mitt liv, som har gir meg så mye dag ut og dag inn, disse skal prioriteres og tas vare på.♥
 
 
 Bli sterkere
Jeg har et mål om å bli sterkere og få en mer definert kropp.
En sterk og sunn kropp hjelper seg utrolig mye i hverdagen,du er 100% bedre rustet til å takle utfordringene.
 
Det er de små tingene som utgjør livet.
Jeg har så utrolig mye å være takknemlig for å kan på ingen måte klage.
Ingen nevn ingen glemt
Takk ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Æ e gla i dæ <3 mitt.

Muffylove sa...

å æ e i dæ :*