lørdag 15. desember 2012

God lørdag!

Hålla!
 
 
Lørdag og bare velstand (bestandig bare velstand egentlig..)
 
Jeg har sovet altfor lite å våknet altfor tidlig.
Var bare en ting å gjøre, stå opp å komme seg på gymmen.
På dager som dette føler jeg meg bestandig 100 gang bedre etter en treningsøkt. Bena var tunge i starten,men så løsnet det. Ble samme økten som dagen før, helt greit.
 
 
Trening for meg er fritid, tid til å bare la tankene fly å slappe av. Ting går av seg selv og jeg nyter tiden med musikk på ørene og bare meg selv. Er såpass heldig at jeg som oftes har lokalet helt for meg selv også, passer meg meget bra.
 
 
 
I tillegg får jeg masse overskudd og en fornøyd kropp, vinn vinn ;)
 
 
 
Nå skal jeg trø ned til byen å se litt, så er det fest med de fine jentene mine i kveld,
bare å glede seg!! :)
 
Ina Kari
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: