lørdag 3. september 2011

Tips til tørt og slitt hår

Som de fleste har fått med seg gikk jeg fra svart til hvitt... hår på et par uker.
dette resultrer nødvendigvis i ganske så slitt og tørt hår.

Men reddningen har vært gode produkter.
Jeg har brukt kur,balsam og leav in kur fra REF


Disse er kjempe bra.

Og så fant jeg en helt fantstisk shampo & balsam..

Serien Tigi bedhead er helt genial og produktene i denne kolleksjonen


er fantastisk!!


Jeg har brukt de røde nå i en måneds tid og merker stor forskjell på håret. Så disse anbefaler jeg på det sterkeste for dere som har et hår som trenger litt ekstra peleie :)

Å nå har Blush gratis frakt så da er det jo kjempe lurt å bestille derfra.
I tillegg er shampoe og balsamen på tilbud.



Det blir ikke bedre ;)


Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer: