tirsdag 20. september 2011

swosh!

Her går det i 100 hele dagen,springer beina av meg opp til barnehage ned til biblo opp på kiwi hjem opp i barnehage hjem osv osv.. :)

Vi har det litt xtra hektisk nå siden jeg reiser til oslo på torsdag,veldig mye som må ordnes før det.

Menn.. I dag har vi hatt en kjempe fin morgen,å nå har lillingen vinka mamman blidt avsted før han sprang for å leke med de andre småttisene ;)

Jeg er hjemme en snartur for å hente sekken å lage meg lunsj. Hadde en heller skuffende opplevelse i går da jeg skulle kjøpe lunsj i byen..så fra nå av lager jeg selv..




Enkelt å greit å ganske så mye billigere ;)

Skal til KineFrisør i dag oxo,det blir spennende.. trur jeg er litt færdig med å være blond.. ;)


Ha en fin dag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kordan reker kjøper du ?? æ e elendig rekepiller og så syns æ mange gang de i lake blir så dvask...kordan merke kjøper du f. eks? hilsen irene

Muffylove sa...

hei.

Æ bruker fiskemannen pilede reker,dem igger ikke i lake. :) Syns dem holder sæ veldi bra å e like fin etter et par tima i sekken ;) Men æ har dem i orginapakken helt til æ skal spise :)