onsdag 7. september 2011

EVERYTHING'S GONNA BE ALRIGHT

Det ordner seg for snille jenter..
og for jenter som kjenner noen snille jenter ;)

Hr i dag fått ekspert hjelp til å deale med tullingene på nav,
så nå kommer det endelig noen kroner inn her igjenn.. :)

kanskje ikke helt så mye..
Så da har jeg vært på life å fått fyllt opp lageret mitt på spirulina,te & sukrin.


& jammen ble det ikke en ny skjorte oxo..




Ellrs har dagen gått til å sulle litt her hjemme.
Sebastian er hos pappan sin fram til søndag,så da skal jeg prøve å få gjort meg mest mulig ferdig med alt jeg ikke har fått gjort her i leiligheten enda :)

Middagen ble en ganske så enkelt som tacosalat med kylling



Så hadde jeg veldig jeg litt koselig besøk,først av Marte å så kom Martin innom.
Kooselig...

Nå er det kveld,God Natt!



Ingen kommentarer: