tirsdag 6. september 2011

Netthandel...♥

ahh..

Helt herlig å sitte hjemme i min egen stue å shoppe litt ;)
Har endelig begynnt å komme litt penger inn her så da kan jeg kjøpe det som gjennstår til leiligheten.

Sitter nå å koser meg med en kopp te og noen finfine nettbutikker..
Om du ikke har vært innom allerede anbefaler jeg deg å ta turen til..



Mange fine veggord og mye god inspirasjon



Sukk...



Mye fint både av det ene og det andre :)


Selv er jeg på jakt etter greengate


Noen fine lykter til mørke høstkvelder




Et nytt lysfat


Og ellers alt fint som passer inn i det fine nye hjemmet vårt ;)

må i tillegg lete etter en ny brannmann Sam dvd,den ene vi har her hjemme har gått i et nå i en uke.. jeg hater den... ;)


So long :)



1 kommentar:

catrine sa...

Takk for linkene. Kjempefine sider. Muligens man bestiller litt selv :)