torsdag 15. mars 2012

God morgen og snart helg!

God morgen kjennte og kjære.
Akkurat ferdig med en bedre frokost og nå sitter jeg bare å ser på sola og nyter kaffen.
God start!

Sebastian var hos pappan sin i går så jeg har sovet som en stein i ni timer og våknet ikke før klokken åtte. Det trengtes ;) Utrolig godt med litt ekstra søvn.

Ble litt sent i går, var ikke hjemme før ni å da var det rett i treningstøyet og komme i gang.
Innen jeg var ferdig trent og dusjet var klokken mye å jeg kjempe trøtt så da var det rett i seng.
Noe som resulterte i en fiffig sveis i dag... :O

Trødde lua godt nedover den før jeg stakk ut på morgentur..
Var liksom ikke helt sveisen du vil ha offentlig.. Er jo singel for f..
enn om drømmemann  kommer forbi?!

Frokost


Omelett, kaffe, vitaminer og skyr med blåbær & bringebær. (hekta!)


Skoletid..

Ha en fin dag! :D

Ingen kommentarer: