onsdag 21. mars 2012

Onsdag & barnefri

Vi tok oss godt tid i dag, tid til lek,frokost,rot og lesing..
Deilig med en rolig morgen de dagene Sebastian skal til pappan sin og det er noen dager før jeg ser han igjen. Viktig å kose masse masse før han drar.



Så.. når han er levert.. Da har jeg barnefri. (og mye tid til å kjede meg...)

Så jeg har invitert gode venniner på brownies og blåbærkrem her i kveld.
Så blir det litt skravling,te & brownies her,kjempe koselig :)

Først middag



Kalkunfilet stekt i krydder, salat,paprika,tomat,oliven,fetaost. Avokado,salsa og 1 ts mager kesam.
Nam Nam Nam!

Skal spise,slappe litt av å så blir det en time trening før jeg får besøket hit.
Tar kondisjonstrening med enkel styrke på mage/rygg dag.

Ha en fin lillelørdag! 



1 kommentar:

Anonym sa...

Fineste tanteungen og krona e på!:)