lørdag 17. mars 2012

Miracle noodles


Disse nudlene har jeg bestillt fra Iherb, de koster ca 14 kroner pakken.

Nudlene inneholder rett å slett ingen ting, men smaker som nudler.
Det er 0 kalorier og  0 karbohydrater.
De er gluten,hvete og fett fri!

De kommer i disse pakkene og ligger i en veske.
Fyll en kasserolle med vann og kok opp.
 Du åpner pakken, legger nudlene i en sil,så renner vannet av. Hold silen under rennende vann noen minutter og skyll nudlene godt.
Ha så nudlene i det oppkokte vannet og la koke i ca 2 min. sil av vann og de er klar.
Nudlene har ingen smak, men tar til seg krydder ol som smaktilsettning.
Jeg har brukt mine i eks wok, å da smaker de godt.



Alt i alt veldig fornøyd og kjempe greit om man trenger litt ekstra mat, er på diett, ikke tåler gluten,soya,hvete...

Bruker du koden UZO635 på din bestilling på Iherb får du 5$ i rabatt. Og bestiller du for under 200 slipper du toll. Jeg har allerede sendt inn en ny bestilling, for de Atkins barene var bare helt fantastisk gode og ikke minst sykt billige, 35 kroner for en pakke med fem i ;)

Ha en fin lørdag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du! E det under 200 inklusiv frakt eller utenom? OG: e det trygt å bare legge inn kortinformasjonen sin der? :-S

Muffylove sa...

Hei :)

200 utenom frakt. Så når du har handla for 200 går du vidre og trykker den billigste frakt metoden :) 100% trygt å legge inn infon!