torsdag 16. august 2012

MaT!

This is what I eat!


Frokost


Ja, det samme hver dag..
Omelett: 1 egg, 2 eggehviter. strimlet skinke & brokkoli. Kryddres med gastromat.
Melon/bringebær/blåbær/jordbær. (noe friskt på siden)
Proteinkaffe: 1/2 scoop protein.litt vann. Rør inn kaffen.
Biola & C-vitamin.


Lunsj


Ja,samme her å gitt!
1 boks tunfisk i vann. Kryddret med gastromat/popcorn krydder.
Salat,paprika,litt mais,fetaost,vanløtter,tranebær & gojibær.
Laks & egg når jeg gidder koke/har det i kjøleskapet.



Middag







Laks/Kylling/Kalkun/Kyllingkjøttdeig stekt med brokkoli/squash/gulrøtter.
Salat,paprika,fetaost,valnøtter,tomat,tranebær ol.
Avokado på siden om det er lite fett.


Kvelds




1-2 skyr med stevia vanilje & kanel.
1 eple/ bær/ banan/pære/melon.


Dessert på gode dager;)


1/2 skyr med vanilje dråper + proteinpulver.
Bær.


I tillegg til dette spiser jeg ekstra frukt & grønnt.
Og skinke/ost ruller. Så enkelt som 1 skive skinke,1 skive ost, 1 stripe sukkerfri ketshjup. Rull sammen. Døds godt. ;)  Spiser vel 4-5 sånn om dagen..

So now you know.




Husk!

Dette er mitt kosthold. De dagene jeg har ekstra aktivitet så spiser jeg mer.
Jeg har tilpasset maten min slik min kropp liker det.
Det som passer for meg passer ikke nødvendigvis for deg Og det kan være lurt å få en ernæringsfysiolog til å sette opp kostholdsplan til deg om du ønsker noe spesiellt!

Ingen kommentarer: