tirsdag 14. august 2012

Syk & Sterk?

Jeg går fortsatt rundt her å nyser,hoster å harker.
Skulle vist straffe seg å springe byen rundt med lite klær forje uke..

Siden jeg ikke trur at det hjelper å bare ligge som et slakt når man er forkjølet så driver jeg heller å trimmer det ut. Tenker jeg skal svette shiten vekk!
Har vært på trim tur med bedre selskap til ytrebyn, i tillegg til at det ble en økt med styrke både i går å i dag. Det rare er at jeg føler at jeg virkelig har kjempe utbytte av treningen nå, slår mine egne rekorder og pusher grenser,kjempe gøy!



Bestandig stas når man får til å føler at ting går rette veien!

I ettermiddag har jeg og Sebastian vært på tur med bestemor & Mia.
Vi fant både blåbær & multebær så i dag ser kveldsen slik ut

1 skyr blåbær, 1/2 skyr mango. stevia vanlije, multebær,blåbær, litt havregryn & kanel!
Smaker såklart helt himmlesk!

Nå er det bare kos resten av kvelden







Ingen kommentarer: